Back to Top

So shape!

During this weeks I had the pleasure of trying So Shape. For a few months I was curious about their products, especially now that it is summer that my desire to cook goes to disappear but at the same time I don’t want to eat unhealthy. Then if we also add “the sea effect” and desire to feel comfortable at the beach we’ve done a bingo!

I took 14 days program with mostly sweet tastes in order to make cold shakes in the morning and in the evening, replacing meals. Lunch free, but of course moderate and I have a weakness for vegetables so I’ve done salads almost every day!

I must say that I liked a lot the tastes that I chose, I also activated the option double tastes so I chose: Cookies & Cream, Brownie, Lemon Cheesecake, Strawberry tart, Raspberry and Vegetable soup. My absolute favorite taste has become Brownie! Really tasty!

In the kit that you receive there is also a very useful manual with instructions on the use of Smart Meals, recipes of some dishes that you can cook with their use and a list of foods that can be eaten as snacks. But I must say that the Smart Meal satiate a lot and I personally didn’t have problems of hunger between meals.

If the instructions are followed the results are not slow to arrive, obviously they vary from person to person, if you are already in a good shape do not expect to lose many pounds, I in fact in 14 days I have lost 4 pounds and I’m really happy.

Now I’ve ordered another 14 days program that I will use in the morning, because thinking about what to eat for breakfast it’s not for me and in this way I eat healthy at the morning!

If I made you want to find out more about So Shape and try it, I leave you a nice little bonus. If you order the program for 14 or 28 days on the So Shape website you can select the double taste option that costs 9.50 euro and inserting YELYCUSTOM code in your cart this surcharge is discounted and you will have double tastes for free =)


In questo periodo ho avuto il piacere di provare So Shape. Già da un po di mesi mi incuriosivano i loro prodotti, sopratutto ora che è l’estate e la mia voglia di cucinare va a scomparire ma allo stesso momento non ho voglia di mangiare delle schifezze in giro. Poi aggiungiamo anche “l’effetto mare” e voglia di sentirsi a proprio agio in spiaggia e il gioco è fatto!

Ho preso il programma da 14 giorni con i gusti prevalentemente dolci in modo da fare i shake freddi al mattino e alla sera, in sostituzione dei pasti. Pranzo libero, ma ovviamente moderato e io ho un debole per le verdure perciò insalatone tutti i giorni!

Devo dire che i gusti che ho scelto mi sono piaciuti molto, avevo anche attiva l’opzione doppi gusti perciò ho scelto: Cookies & Cream, Brownie, Cheescake al limone, Crostata alle fragole, Lampone e Zuppa di verdure. Il mio gusto preferito in assoluto è diventato Brownie! Buonissimo!

Nel kit che viene inviato c’è anche un utilissimo manuale con le istruzioni sull’utilizzo dei Smart Meal, le ricette di alcuni piatti che si posso cucinare con il loro utilizzo e un elenco di cibi che si possono mangiare nei spuntini. Però devo dire che i Smart Meal saziano moltissimo e io personalmente non ho avuto dei problemi di fame tra i pasti.

Se vengono seguite le istruzioni i risultati non tardano ad arrivare, ovviamente variano da persona a persona, se siete già in una bella forma non aspettatevi di perdere tantissimi chili, io infatti in 14 giorni ne ho persi 2 arrivano a pesare il mio peso forma.

Ora ho riordinato un altro programma da 14 giorni che utilizzerò al mattino, perchè pensare a cosa mangiare a colazione non fa proprio per me e in questo modo mangio faccio il pasto più importante della giornata in modo sano e completo!

Se vi ho fatto venire la voglia di scoprire di più su So Shape e di provarlo vi lascio un piccolo e piacevole bonus. Se ordinate il programma da 14 o 28 giorni sul sito So Shape potete selezionare l’opzione doppi gusti che costa 9.50 e inserendo il codice YELYCUSTOM nel vostro carrello questo sovrapprezzo vi viene scontato e avrete i doppi gusti gratis =)

 

And don’t forget to follow me on Instagram!

Leave a Reply

%d bloggers like this: